⇒ Застосування Case-study методу.

Технологія проблемного навчання найбільш популярна у всіх сферах освіти.

Назва «проблемне навчання» говорить сама за себе, його основна мета – моделювання проблемної ситуації, спрямоване на створення інноваційної пізнавальної середовища. Головною характеристикою є те, що вчитель не повідомляє знання в готовому вигляді, а ставить перед учнем завдання (проблему), зацікавлює його, викликає в нього бажання знайти спосіб її розв’язання.

Одним з видів проблемного навчання виступає кейс-метод (від англ. саsе studу – вивчення ситуації), відомий у вітчизняній освіті як метод ситуативного навчання на конкретних прикладах.

Він дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності спеціалістів, сприяє розвитку винахідливості, вмінню вирішувати проблеми, розвиває здібності проводити аналіз і діагностику проблем, спілкуватися іноземною мовою.

Звісно, що використання кейсів в навчанні дітей іноземної мови є актуальним, адже працюючи в режимі реальних ситуацій  діти наближаються до реального мовлення. Окрім цього, працюючи у такому форматі вчаться шукати вихід з критичних ситуацій, нестандартно мислити про вирішенні життєвих негаразд та не боятися труднощів у майбутньому.