⇒ Застосування Case-study методу.
Технологія проблемного навчання найбільш популярна у всіх сферах освіти.
Назва «проблемне навчання» говорить сама за себе, його основна мета – моделювання
проблемної ситуації, спрямоване на створення інноваційної пізнавальної
середовища. Головною характеристикою є те, що вчитель не повідомляє знання в
готовому вигляді, а ставить перед учнем завдання (проблему), зацікавлює його,
викликає в нього бажання знайти спосіб її розв’язання.
Одним з видів проблемного навчання виступає кейс-метод (від англ. саsе
studу – вивчення ситуації), відомий у вітчизняній освіті як метод ситуативного
навчання на конкретних прикладах.
Він дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності
спеціалістів, сприяє розвитку винахідливості, вмінню вирішувати проблеми,
розвиває здібності проводити аналіз і діагностику проблем, спілкуватися
іноземною мовою.
Звісно, що використання кейсів в навчанні дітей іноземної мови є
актуальним, адже працюючи в режимі реальних ситуацій діти наближаються до реального мовлення.
Окрім цього, працюючи у такому форматі вчаться шукати вихід з критичних
ситуацій, нестандартно мислити про вирішенні життєвих негаразд та не боятися
труднощів у майбутньому.